nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, August 1, 2013

Mak tak ada apa nk bagi...

Hi readers...

Hr ni aku dapat tau result exam master aku utk 2nd sem...

Alhamdullilah... lega rasa... aku luluscsemua subjek n this time cgpa pun dh up... yg paling best semua subject tu aku dpt score lebih dr expectations....

So of course aku bgtau mak... n mak pun terharu... tp kata2 mak lg buat aku terharu...

Mak : "alhamdulillah result u semua bagus... lega"

Aku : "haah mak... my cgpa pun dh up n better than last sem"

Mak : "bagus laa... tp nak.. I x de apa nk bg kat u... u tau kan kita nk pakai banyak duit... raya plak nk mai n u plak nk pakai duit utk next sem"

Aku : "mak u x payah bg apa2... coz u dh bg kat I in advance"

Mak : "haa?? I bg apa kat u?

Aku : "mak minta doa I lulus semua subjek... tu dh cukup bagus utk I... sebab I x nk fail... doa mak dh terbaik... sebab u tau mcm mana I suffer this sem n I always hv mood swings.... so today doa u dh bg besar rahmat utk I..."

Yes.. aku x rasa aku perlu hadiah.... sebab aku dh dpt hadiah yg best iaitu results aku... mak je yg tau mcm nk gila aku dibuatnya masa aku blum exam... aku asyik menangis n mood swing... rasa mcm nk quit pn ada gak... tp mak pujuk aku... n bila mak bgtau dia selalu doakan aku masa sembahyang. .. aku jd cool skit... dan hr ni rasa lega yg amat aku dpt result elok.. walaupun x dpt dean list tp beyond my expectations... thank u mak for being understanding n also for ur doa... love u mak

5 comments:

  1. doa mak memang tersangat-sangat makbul..saya percaya dengan tu... kalau tak dapat jawab exam pun, mak jugak yg sy cari....heheh

    anyway salam perkenalan =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi fasha... salam berkenalan n selamat hari raya :)

      Delete
  2. Akak faham perasaan tu. Selalunya bila dengar suara mak ja pun, dah buat kita konfiden dan tenang. Masa mak akak baru meninggal, akak kena panic attack, dik. Terasa hilang segala kekuatan. Sampaikan salam akak pada mak fadz ya.

    ReplyDelete
  3. Sampaikan salam pada mak fadz..

    Cik POP ajak join segmen :) Jom join :)

    http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/2013/08/segmen-ucapan-hari-raya-blogger.html

    ReplyDelete
  4. salam....happy kan ade mak...sy da lame xdde mak...dr umor 8 thun....smkin tabah mnghadapi ari2 mndatang..=)skrang dr sdri pon da jd mummy,,,,btw...slmt brkenalan....(^_^)

    ctamanaqim.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...