nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, September 1, 2012

sebelum dan selepas raya...


heheheh... ni bahana makan sedap2 sangat masa raya..
harap maaf gambar sebenr tuan punya blog tak dapat disiarkan.. 
kerana faktor teknologi kamera akan membuatkan tuan punya blog nampak tersangat laa kembang... hahahaha salahkan kamera laa plak.. hehehe paham2 je laa bila dah tengok gambar di atas.. 
apatah lagi gambar tuan blog kan :) 
well i know i'm not the only one.. hehehehe :P

2 comments:

  1. Hahaha. Memang kelakar sangat. Ini macam yang pernah terjadi kat milo je ni. Terasa kejap...

    ReplyDelete
  2. Akak sikit pun tak terasa. Ini adalah kerana akak maintain dari sebelum puasa sampai la selepas puasa. Jangan marah naa, cik gebu kentang dah semulajadi gebu kentang jadi sebelum puasa ka, lepas puasa ka, dia tetap gebu kentang :D

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...