nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Friday, August 24, 2012

kaki dengki ni...



asal aku on laptop je.. mesti bocheh kacau... ni siap gigit modem maxis plak dah.. 
apa ingat ngan gigitan tu bleh kasi speed lagi laju ka?? leceh ada kaki dengki sekoq ni...
tengok buat muka x bersalah plak tu... adoiyaiii dah laa mata tu x sama macam kucing lain.. 
perangai pun x sama gak... baru je raya hari tu mai mintak maap kat aku.. 
ni tengok sat je buat perangai balik... 
ermmm kak dinas ada tukang kenjyah hat jenis budak2.. kami ada tukang kenjah hat jenis kaki empat... hehehhe... sabaq je laa :P

3 comments:

  1. Kihkih lepas kenjah dia buat muka comel gitu, sapa la yg tahan nak marah lama2 kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak dinas.. tu laa pasal... pandai sungguh.. dah buat kenjah... lepas tu dok buat muka cweet choemy2 plak dah... mmmg x bleh nak marah laa.. hehehe

      Delete
  2. Memang tukang kenjah betul. Meh sini sat nak peluk kuat2. Kenapalah kucing cukup suka dkt laptop ni. Akak punya laptop pun jadi alas kaki dia kadang2.

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...