nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, August 11, 2012

benda yg UNWANTED masa raya.. hehehe


semalam di uptown

penjual : mai laa adik.. mai tengok ada macam2 jual kat sini.. ada tudung, ada baju raya, kasut raya, keronsang, kuih raya... nak tupperware raya pun ada...

aku : x pe laa abang.. dah ada semua ni.. saja jalan2 tengok ada apa yg menarik...

penjual : ala beli laa untuk raya... kan nanti nak pakai lawa2 masa raya...

aku : ermmm saya ada benda nak cari utk raya.. tapi rasanya abang x jual kot...

penjual : apa dia tu? mana nak tau kot2 ada jual sini

aku : tudung raya dah ada, baju raya dah ada, kasut raya pun dah ada... hantu raya abang ada jual?? hehehe

penjual : owh yg tu ka? lepas raya ada laa... laa ni x bleh jual pasal semua hantu raya dok kena ikat laa ni... hahaha

aku : hahaha.. sorry laa abang.. saya melawak je... jangan terasa plak.. saya mai tengok2 dulu..nanti kalau ada yg berkenan baru saya beli...

penjual : dakkk aaiiihhh... nak marah buat apa.. tau adik buat lawak... tapi kalau ada org jual hantu raya.. nanti abang call adik terus... kah kah kah

hahaha nasib baik laa abang tu x marah.... dah laa x beli barang... aku bleh plak pi lawak bengong kat dia.. well dia sporting.. tu laa kan semua dok pulun nak raya tapi  ingat hantu raya tak bleh join sama raya... so kepada yg perangai macam hantu raya... sendiri mau ingat ok :P

2 comments:

  1. Ingatkan cerita rekaan saja rupanya kisah benar, kehkeh lawakla Fadz nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak dinas...
      hehehe sekali sekala buat lawak bengong... syok jugak kacau2 org ni :P

      Delete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...