nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, October 23, 2011

tambah umur lagi ;)




hari ni aku bertambah usia lagi... alhamdullilah.. aku masih lagi sihat... masih dapat bernafas lagi.. belum ditimpa kecelakaan lagi.. belum dapat kanser.. belum cacat.. belum papa kedana.. & to member2 thanks 4 all ur wishes.. sekurang-kurangnya korang masih ingat aku yg telah bertambah tua pada hari ni...


well i wish myself to have a lot of loves, joy, luck, happiness, health n wealth... may god bless me as well as u all...


p:s/ tak kisah laa tambah umur ka apa... janji wa still nampak muda( hahaaha perasan sungguh ni)... n hati always happy.. adoiyai tunggang langgang ayat aku.. well nak buat camner.. dah bertambah tua.. macam ni laa... hehehehe

3 comments:

  1. Happy birthday dik Fadz! Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & dikurniakan kesihatan yg baik olehNya!

    Jangan la cakap "belum", cakapla "tak kena". "Belum" tu macam menunggu saja, na'uzubillah! Semoga dik Fadz akan selamat sentiasa dan dijauhkan dari segala perkara yg negatif tu, insyaallah! Cayang dik Fadz.

    ReplyDelete
  2. hepi bedsay to you...moga panjang umurnya..

    ReplyDelete
  3. hi kak dinas n qhaifa... thank u so much 4 ur wishes...

    btw.. maksud "belum" tu bukan laa makna fadz kata macam dok tunggu nak kena.. tp belum tu maksudnya syukur fadz x jadi macam tu... thanks ye u all ;)

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...