nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, October 22, 2011

joke of smokes

Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...
...
GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???

BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10..
and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?





ok jangan ikut si BF ni.. ni lawak je.. MEROKOK TU AMALAN SETAN... 

3 comments:

  1. Ramai yang sedar hisap asap tu golongan syetan tapi tak kuat nak berenti.

    ReplyDelete
  2. tu laa depa suka jamu jin ngan bg makan asap.. ish ish ish

    ReplyDelete
  3. Walaupun dah tau rokok tu membahayakan kesihatan & membazir tapi bila dah start, memang susah nak berhenti. Nasihat pun tak guna kalau hati orang tu sendiri tak mau berhenti. Penat jalah kita cakap apapun kat dia :(

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...