nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Monday, June 27, 2011

wanginya sampai aku jatuh cinta...

ermm baru2 ni aku tertarik dengan satu majalah.. tapi aku beli majalah tu bukan sebab covernya menantu NAZA... si marion tu.. tapi aku beli majalah female...


yang buat aku beli adalah sebab....

dapat ni.. free CHLOE eau de parfum 1.2ml miniature size

ermm even though cuma dapat miniature.. but berbaloi.. ye laa beli majalah rm10.. pastu dapat minyak wangi free.. ermm memang wangi... bau rose.. eau de parfum plak tu.. bleh tahan lama walau pun calit sikit... so berbaloi laa... and female magazine ni pun bagus gak.. cuma banyak on fashion.. dan disebabkan aku ni bukan fashionista.. aku buat jadi bahan bacaan je laa... lagi pun aku suka baca... ok this week i will be totally busy.. but hopefully there will be some space for me to blogging... so sorry guys.. no blogwalking at this moment

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...