nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, April 20, 2011

siapa yg patut marah sebenarnya ni??? - part 2

ok.. sambung balik cerita...

since aku rasa bersalah sebab keluar ngan laki org.. aku pun mula laa jauhkan diri dari T... lgpun aku mmg bengang ngan dia pasal tiru jawapan assignments aku tanpa tanya kat aku.. sebab jawapan yg dia ambik dr C tu mmg terang2 adalah jawapan aku.. tu pun lepas aku tunjuk ajar kat C macam mana nak buat.. bukan aku nak berlagak.. tapi mmg aku yg bleh jawap assignments tu dari diorang....  at least tanya laa dulu macam mana nak buat.. kalau nak tunjuk cara buat.. aku no hal... aku bagi tau C yg aku x suka perangai T tiru jawapan aku macam tu je... n C cuma diam je... so aku buat bodoh je laa ngan T ni... aku pn malas dh nak argue pasal assignments tu...

n sampai laa hari exam... malam sebelum exam.. aku sms C.. nak ajak dia pi exam sekali since rumah kami dah dekat... tapi bila dia x balas aku pun assume dia dh tido.... so bila hari exam.. aku pn terus je la pi exam... aku assume C drive sendiri laa kut.... bila aku sampai C baru reply sms aku... dia cakap sori reply lambat... dia bangun lambat.... so dia tumpang kereta T je... masa tu aku dh rasa pelik.. padahal aku baru je sampai kat tempat exam... cam mana plak dia bleh naik kereta T?? aku yg duduk dekat ngan dia.. tapi dia naik kereta T?? padahal si T tinggal sangat jauh dari kami.... masa tu aku dh x sedap hati sangat... so aku malas nak reply sms C... at the same time.. ada satu kakak ni.. aku x tau la nak kata bangang or show off... bleh dia mai dok depan aku n straigth forward tanya soalan2 exam.. macam interview plak dah... kalau aku kenal rapat x per laa... ni nama dia pn aku tak tau.. adoiiyyyaiii... mmg off mood btul

so bila C sampai... dia nampak ceria sangat.. yg aku ni dh off mood gara2 kakak "interview" tadi... so aku x berapa nak layan sangat laa C... masa tu aku rasa pelik lagi... C cakap dia bangun lewat... sampai terpaksa tumpang kereta si T.... tapi bila sampai siap bermaskara, eye liner, foundation lagi... aku pun bangun lambat gak.. tp nak shampoo rambut pn x sempat... dan C ni plak pi tarik kerusi untuk T.. siap tukar2 notes lagi.. masa tu adalah lagi 40 minit sebelum jawab exam.... masa tu aku baru sedar.. yg diorang mmg dh lama plan pi exam berdua.. dan aku rasa macam diperbodohkan....

tapi aku x mau ambik pot la pasal tu... lagipun aku ada exam.. so aku terus jawab exam macam biasa.... lepas exam.... C dan T tgh tunggu aku.. diorang keluar awal... sebelum exam aku plan nak pi makan nasi tomato ngan C... n aku ingat nak belanja dia makan plak kali ni... tapi yg buat aku dissappoint sgt masa tu.. C ajak T... padahal tu plan aku.. aku diam je lagi... so bila aku pi kat kereta aku... C ajak aku naik kereta T... aku rasa pelik laa... so aku cakap x nak... lagipun aku bawa kereta sendiri.. n then lepas makan bleh terus balik.... yg C ni plak bukan nak naik kereta aku.. dia x tumpang aku.. lepas je aku cakap x nak.... dia terus naik kereta T... macam mana laa aku x geram.. tau laa aku pakai kenari.. T pakai toyota hilux... memang aku kecik hati betul bila dia naik kereta T.... padahal tu kereta suami orang.. dia bleh tumpang aku.. tapi dia pilih tumpang kereta suani orang... kalau korang laa... geram x???

since aku dh x selesa tengok gelagat diorang since pagi sebelum exam... aku x jadi nak makan bersama ngan diorang.... aku ambik take away je.... aku bgtau C yg aku kena balik pasal ada hal... tapi sebenarnya aku dh tak bleh tahan tgk kerenah diorang berdua.. mesra satu macam.. so bila aku balik aku telefon D...

rupanya selama ni D sendiri dah menyampah ngan gelagat C dan T ni... D bgtau aku yg diorang ni dh lama mesra semacam... n sebenarnya C dh lama dok tumpang kereta T since last semester lagi.... masa tu aku macam "what?? omg...". D bgtau yg selama ni masa kat kelas (ada satu paper yg aku x sama kelas ngan diorang) si C dan T ni dok rapat2.... aku mmg mendidih laa masa tu... sebab aku mmg x suka skandal.... aku benci org yg dah pasangan tp dok layan org lain.... yg buat aku marah C dh ada boyfren... T plak dah ada bini anak 3... naper nak duduk close macam tu... n plak tu x sedar ke ada classmate or lecturer yg nampak nanti??

rupanya D kena lebih teruk dr aku... masa D exam ngan C and T.... C buat bodoh je kat D... dia asyik layan T je... dh macam x nampak D lagi.... aku kesian kat D.. so aku ngadu laa nasib aku kat D... nasib dia paham...

tapi benda ni x stop kat situ je... rupanya C pun nak ngadu nasib kat D... C bgtau D yg dia marah  n geram tinggalkan dia dan T je masa kat kedai makan.... tapi C lupa yg dia ignore D.. so bila dia ngadu pasal aku... of course laa D malas nak ambik tau... so kenapa C harus marah kat aku??? patutnya aku yg maki marah dia pasal dok syok sangat close ngan laki orang.... sendiri buat salah tapi nak geram kat orang lain plak.. tak sedar diri betul....

disebabkan kes nak pi makan nasi tomato tu.. aku mmg dh renggang dari C... aku rasa macam diperbodohkan.. rasa macam dia gunakan aku untuk coverline dia ngan T... %$^*&$%&# v betul.... ko tu dah ada boyfren.. plak boyfren ko tu dah bagi macam2.. yg ko nak gak sondol T tu buat per?? dia tu laki orang ada anak 3 lagi.. hissshhhh geram btul

since aku malas nak layan skandal orang.... so aku pun malas nak layan C lagi.... tapi C ada ajak aku nak discuss past year questions... tapi aku x nak.. coz aku bz ngan study untuk exam.. n aku mmg x suka ngan apa yg C dah buat... so aku bg alasan aku ada kat penang.. walhal aku ada kat rumah.... aku malas dh nak layan C...

so kelmarin bila exam.. aku nampak C.. tapi aku malas nak pi dekat dia... so aku dok sorang2... baca buku hafal formula... T plak nampak aku.. tp dia x tak tegur aku pun.. so aku pn buat bodoh je laa... bila exam.. C dan T dok depan aku.... lagi setengah jam exam nak tamat.. diorang serentak keluar dari dewan.. aku dh dapat agak kali ni... diorang plan keluar exam sama2... biar laa kalau dah dua2 sama2 nak lingkup.... sanggup keluar exam awal.. padahal ada time lagi bleh review n repair answers... n kali ni C dan T dah tak tunggu aku lagi.. x macam sebelum ni.... padahal dulu C akan tunggu aku.. lepas tu kami sama2 review soalan balik... n lepas tu pi makan n lepak sama2.... but this time no more... aku mmg dh agak C pi ikut T... bagus sangat laa tu...

mungkin T dh bgtau C yg aku buat bodoh kat dia... hishhh tolong laa.. apsal plak aku kena tegur ko?? ko ingat ko ada title T... aku heran.. lain laa kalau ko tu sultan ke or pm ke.. x pe laa.. takat org macam ko T.. skit pun aku x heran.. nama je ada title T... tu kira nasib ko sebab mak bapak ko yg ada gelaran tu.... tapi aku benci ngan perangai ko.... x sedar diri ada anak bini.. tapi ada hati nak scandal.... to C dan T selamat berskandal laa untuk korang... selagi bini T or boyfren C tak tau.. ermm selamat laa... lu ada otak ada akal.. sendiri pikir ok.... entry ni mmg entry luahan perasaan... tapi aku tulis sebab aku x suka skandal....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...