nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, April 23, 2011

happy dapat laki meria.. hahhaha

baru2 ni aku n mak ada sembang.. chit chat dua beranak.. mak sebut tentang betapa beruntungnya kami sekarang... laa ni hidup dah senang skit... x macam dulu... dulu aku n mak susah... walaupun mak kerja 'gomen' n even though mak ada anak sorang je iaitu aku... tapi memang sentiasa x pernah cukup duit... ermmm ingat lagi mak selalu ajak aku pi jalan2 makan angin cara org susah... tau camner.. jalan kaki dr jeti penang sampai laa komtar.. so sapa dok penang.. dia tau laa kut... tu pun masa tu aku kecik sampai laa sekolah rendah... tapi aku suka woo masa tu.. cuma sekarang ni kalau suruh aku jalan kaki dr jeti pi komtar.. adoii mau longgaq lutut gak laa... i miss that moment...

so mak sebut laa... yg la ni hidup dh bertambah elok.. syukur alhamdullilah... rumah pun dah pindah dari rumah setingkat jadi rumah dua tingkat.... makan pakai pun dah jadi makin baik.... syukur sangat.. biarpun nasib aku n mak x de laa hebat mana.. at least kami dh x susah macam dulu....

so dalam sembang punya sembang... aku pun sebut laa...

aku  : tu laa kan mak.. laa ni happy sangat hidup kita x macam dulu dah....

mak: tu laa kena banyak bersyukur... jangan dengki khianat kat orang... kalau dok buat baik lagi banyak rezeki mai bergolek...

aku : happy woo la ni dapat la cremeria.. huhuhu

mak : tu laa syukur sangat dapat laki meria... eh eh jap... apsal plak syukur dapat laki meria?? laki meria mana plak ni???

aku : mak oiii... la cremeria laa.... adoiyaiii.. apa mak dengar tadi?

mak : la cremeria ke hang sebut tadi... aku ingat laki meria... tu yg aku heran pasal apa hang syukur dapat laki meria.... silap laa plak... adoiiii
ni laa.. la cremeria tu.. bukan laki meria ye... 


hahahaha.... lawak gila dowh.... memang lawak btul... anak mak ni suka la cremeria laa bukan laki meria.... apa nak mamposs kalau happy dapat laki meria??? x si meria yg tumbuk.. mak aku sendiri yg kasi penendang dulu... hahaha... baru btul "meriah" pasal sauk laki meria... hahahah

P/S : aku suka la cremeria ni.. ada macam2 flavour strawberry, almond praline, mocha indulgence, hazelnut, cashewnut, and chocolate... huhuhu kira jimat lagi dari pi baskin robbins.... kalau kat baskin satu scoop je dh berapa?? ni kalau satu tub la cremeria.. kat baskin ko bleh dapat dalam 3 scoop je.. huhu sgt mahal laa itu baskin... lagipun rasa dah lebih kurang sama cam baskin gak n murah lagi.. huhuhu nikmat... x sabar nak buka tub la cremeria yg baru plak.. heheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...