nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, April 13, 2011

a woman could be too detail or too complicated....

hahaha.. this picture is so funny.. i got it from jiwang.org... it's about woman is so complicated... especially when choosing colours...


see... punya laa banyak colour untuk perempuan pilih.. dan setiap warna tu ada namanya yang tersendiri.. tapi kalau laki.. dia main hentam je (except geng fashion designers)... hehehe.. tapi ntah laa aku sendiri pun kekadang belasah je.... tak pernah plak terpikir sampai cam ni.... bagi aku kalau kuning tu kuning laa.. x de plak pikir kuning lemon ngan kuning pisang tu lain.... maybe aku berpikir macam lelaki... hehehehe.. agaknya kalau suruh guys (termasuk laa aku sebab aku main belasah je color ni) pi beli baju.. ermm mesti resultnya... adoiyaiii.... :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...