nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, February 27, 2011

blog or vlog??

ermm la ni dh ramai yg suka buat v-log compare to blog... well rajin sungguh depa ni.. nak buat video, berlakon kat video, edit, upload... etc...

ermmm kalau nak tanya pasal blog and vlog... aku suka blog sebab boleh baca apa je yg terlintas kat kepala otak si blogger... x kisah laa tentang kisah hidup diorang ke, foodies yg depa suka ke, tempat yg depa pi..(aku gak yg x pi2 lagi.. adoiii), baju yg depa beli ke, movie yg depa tgk, or just tunjuk gambar pet... x kisah laa... sometimes best gak baca blog ni... bleh relax.. and aku anggap bleh guna untuk share ideas and gain knowledge too... aku rajin blogwalking je.. nak tulis ni.. kekadang x de mood... ermmm (sighing)

well balik kepada vlog... some vlogs bagus jugak ada konsep infotainment... good laa.. bcoz some things susah nak deliver dengan cara tulisan.. kalau tulis pun x menarik... so vlog adalah satu cara untuk ekpresikan diri vlogger... ok laa tu... tapi ada sesetengah vlogs tu.. adoiii nampak sangat la cari publisiti... ermm sorry aku bukan nak kondem tapi... kalau setakat nak jadi miming vloggers... adooiiiyaaiii...ikut suka korang laa... aku pun x nak jadi 'bias'... x per.. x suka x payah laa tengok kan?? kan ??... heheheh

for right now aku ada 2 vlog yg aku suka... anwar hadi dan mat luthfi... depa dua ni suka buat vlog yg infotainment n memang fun pun...hr tu pun aku ada buat entry pasal vlog anwar.... tapi si mat lutfi ni x dan buat lagi....  tapi kesian gak kat depa 2 org ni.. orang dok compare depa dua... ye laa dua2 cakap kedah... buat pe laa nak compare.. sedangkan dah terang2 depa tu dua insan bercinta... eh silap.. dua insan berbeza... hehehhe.... ermm depa tu pun ada buat vlog pasal jangan suka compare kesukaan org.. masing2 ada minat tersendiri kan... :) ok enjoy la nak enjoy vlog.. chowwwww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...