nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, February 5, 2011

ewww

hari ni berjumpa dengan satu kegemaran terbaru saya... menonton inianwar hadi... bukan anwar ttuuuutttt... ooppsss.... well terjumpa si anwarhadi secara x sengaja bila tengok kawan aku sis honey post video kat muka buku... ermm tertanya gak mula2.. sapa dia ni?? tapi bila dah habis tonton.. wahh menarik laa.. ok saya bagi kamu peluang sama menonton antara video yg buat saya tersenyum...



ok.. ini ada lagi satu



hehehe.. memang terbaik laa.. especially masa dia cakap kedah... bila budak ni speaking.. ermm memang marvelous... ye laa.. budak TESL laa kata kan... kalau tak silap dia ada sebut dalam salah satu video.. tak ingat yang mana laa plak... dalam banyak2 video yang budak ni post... aku suka dua ni.. satu sebab dia sebut akan ke'dangkal'an budi pekerti kita ketika bersedekah... dan lagi satu pasal trend bebudak sekarang yg suka sangat bahasa pelik yg kononnya mereka anggap comel... contohnya

aku - aq
kamu - kamoo
gila - gileww
lama - lameww

dan bila mereka berbahasa begitu.. aku pun mula laa what the f**king is that?? ooppss tercarut laa plak.. aku tak paham kenapa perlu buat bahasa macam tu??? cacat bahasa tau tak!!! wahhh teremosi plak... 

ermm.. ok kesimpulannya... kini kamu si anwarhadi adalah kesayangan kegemaran saya... dan untuk hangpa2 yang teringin nak belajaq bahasa utaghra... mai sini... youtube dan laman muka buku budak ni ... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...