nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Monday, January 10, 2011

melancong ke nak melencong??


ok ni ada lagi satu cerita yg aku baru je menonton... cerita the tourist.. lama aku tunggu cerita ni keluar kat panggung...

ok cerita the tourist bermula dengan alexander pearce yg diburu oleh polis & gengster disebabkan si alexander ni dah mencuri duit ketua gengster and also melarikan wang dari kerajaan.... maka alexander ni buat satu solution.. dia ubah muka dia... ye laa duit dah banyak bleh laa.. kalau aku pun, aku nak gak... eh2 tajuk saya dah lari.. ok back to the story...

si alexander ni ada girlfren nama elise... so elise ni laa yg tau gerak geri alex.. elise hanya terima pesanan dari alex.. elise sendiri dh lama x jumpa alex.. memandangkan elise ni gf pada alex.. maka elise pun turut diburu... alex hantar pesanan pada elise supaya pergi ke venice dengan naik train... and elise mesti cari seseorang yang ada dalam train yg mempunyai ketinggian seperti alex.. pada ketika ni laa... elise bertemu dengan frank... frank terpesona dengan elise... ye laa kalau letak pompuan cam tu punya laa cantekk.. mesti laa x senang duduk.. lain laa kalau letak muka aku. terus frank tu angkat bontot.. wahh citer ni dah lari hampir 50 meter... reverse or rewind ok....

elise ni seorang yg cool..frank mmg terpukau dengan elise ni... so ketua gengster dah mula syak yg frank adalah alex... dan memang pun itu tujuan elise rapat dengan frank... tapi dia cuma nak alihkan perhatian polis je.. sampai laa pada saat frank dikejar gengster dan elise yg menyelamatkannya.. baru laa elise buka cerita pasal alex.. so, dia pun bagitau laa siapa alex tu & apa yg menyebabkan frank pula yg diburu...

elise menerima undangan untuk pergi ke ball room dancing... so, dia sangka dia akan berjumpa dengan alex... tapi kehadiran frank menganggu pertemuan elise dan alex... dan sampai laa pada saat ketua gengster ingin membunuh elise... frank hadir untuk menyelamatkan elise... so siapa frank?? tengok laa sendiri ye.. cerita ni masih laku kat panggung wayang... x pun download je or beli dvd h*r*m... hahaha

for rating.. aku rate 4 star... jalan citer mmg kemas, kesinambungan cerita juga diolah dengan baik, good klimaks... walaupun tahu siapa frank.. tp ada kejutan gak.. especially part elise... well kalau dapat baca buku ni lagi menarik kut... and macam biasa lakonan johnny depp memang best laa.. and angelina maintain cool je dalam cerita ni... memang nampak elegant and feminine.. heels dia je aku rasa dah macam 5 inci.. angie nak jalan pun susah.. kontrol gila... tapi aku suka baju2 elise.. cantik dowh.... cuma dia sgt kurus laa.. dh macam aneroxia plak dah... ermm kalau laa aku sekurus tu.. dah laa fadz woiii berangan je ko ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...