nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, January 11, 2011

arrrccchhhooooommmmmmmmm...

arghh tensionnya.. dah mula selsema.. ni yg aku benci bila keluar rumah ni.. asyik hachooommmmm je kerjanya... plak tu melarat sampai panas satu badan...

hahahaha.. comel sungguh kucing ni.. pandai plak dia pakai tisu.. ermm nak kena ajar mew mew gak laa cam ni...

well, baru2 ni aku asyik sangat sneeze... and hidung aku makin sensitif... even mak tumis cabai pun.. aku yang bersih.. rasa macam nak keluar rumah...

air hidung jangan cerita laa.. macam ada air terjun dalam hidung aku.. aku malas nak keluar rumah.. tapi terpaksa laa.. ada komitmen kat luar... imagine sepanjang masa dok drive.. aku asyik pegang tisu je... macam nak pelekat je tisu kat hidung.. erkk boleh ke??

musin ni ramai sangat yang kena flu... ermm and tahun ni mmg sangat sejuk... selalunya awal tahun nanti panas.. ni terbalik code plak dah...

kkonon ngadu sejuk tapi still gak pakai seluar pendek dok kat rumah... nak buat camner.. tu uniform tetap aku kat rumah...

well bila kena selsema je.. aku x terus makan ubat or panadol ke.. aku akan try method aku sendiri.. coz aku ni ada addictive to ubat.. bahaya bila dh mula makan.. hehehhe.. x de laa aku mmg x suka makan ubat.. bukan sebab pahit.. alaa kalau setakat pain killer tu aku leh telan x minum air pun... tapi aku x suka makan ubat sebab aku ni pelupa.. especially antibiotics.. kalau terlupa makan nanti demam akan lagi teruk.. so baik aku x payah start makan ubat...

so apa yg aku buat?? aku just makan sup ayam, minum green tea dan minum kopi... sup and kopi tu untuk buat aku berpeluh... dan green tea tu untuk buang toxin dan relaxkan badan setelah sistem immune kau didajalkan oleh virus2 demam... so far ok laa... tapi kalau teruk sangat.. ermm kena makan ubat doktor gak laa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...