nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, January 5, 2014

Boleh plak jadi macam tu??

Hi readers... huhu bersawang lg blog gue ni... busy ngan mba... ni pun baru je habis exam...

Ni nak citer pasal aku ngan mak baru2 ni... aku tgh lepak layan tgk tv... mak plak tgh baca majalah... tetiba dengar bunyi ni...

"Pprrroooottt"

Hahahaha kuat plak tu... apa lagi mak aku lepas mercun cap bontot laa tu... aku saja usik mak..

"Apa bunyi tu mak ooiii?"

Tapi mak aku ni jenis selamba je... macam ni haa mak aku jawab...

"Ala nak buat macam mana... volume control rosak plak dh... tu yg bunyi over tu"

Hahhahaa boleh plak macam tu  mak aku bg jawapan... sabar je laa... makin cheeky plak mak aku ni :)

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...