nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, September 3, 2013

kenapa bini menteri ada banyak baju...

hi readers...

baru2 ni kan kita sambut hari merdeka... masa tgh tengok countdown merdeka kat tv tu.. aku dok sembang ngan mak...

aku : "waahhh best laa jadi bini menteri kan... asyik pakai baju baru je... jarang tgk depa rotate pakai baju sama berulang kali..."

mak : "haaiiissshh tak bleh kata macam tu.. kalau nak ikutkan.. kesian kat depa"

aku : "kesian?? aiikkk dapat pakai baju lawa baru plak tu.. naper plak nak kena kesian??"

mak : "haa laa..cuba u imagine... bini menteri kan ke selalu kena ikut laki depa pi melawat tempat sana sini... hari ni melawat sini.. esok kena pi tempat lain... nanti pak menteri ajak lagi melawat tempat lain plak... so mana ada masa nak basuh baju... tu pasal laa depa kena selalu ada baju baru"

hahahahahahaahha.... serius mak aku buat lawak bengong... yg paling lawak tu.. dia cakap selamba je.. dia x gelak pun... adoiiyyyaaaiii mak aku ni... sempat lagi dia kenakan aku... heheheh tp tu laa tiap kali aku nampak muka bini menteri kat tv mesti aku teringat lawak mak aku tu... mak aku pun tergelak ngan lawak rekaan dia..



kepada korang semua... ni just lawak je ye.. mak aku kenakan aku.. so x de niat nak burukkan mana2 bini menteri...



3 comments:

  1. Hehehe... ada logiknya tu

    (walaupun sebenarnya mereka mungkin tak pernah tahu pun nak basuh baju - bibik kan ada!)

    :)

    ReplyDelete
  2. Betoi jugak la kan, mana la ada masa nak basuh baju sebab dah hari2 kena pi sana sini ikut suami depa :D

    ReplyDelete
  3. xsempat basuh tp diorg ada ramai org gaji..
    lepas je bukk suh org gji bsuh
    xpun anta dry clean je.
    bju diorang mhal sume dry clean..huhuhu

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...