nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, December 23, 2012

adoiyaiii laa mak aku ni....

baru2 ni aku tengah surf internet.. sekali tu mak aku pun mai laa sama...

mak : ina.. ko buat apa tu?
  
me : tengah tengok website seoul garden... nak tengok harga berapa sekarang...

mak : owwhhh... ada promotion tak??"

me : "owh untk warga mahal (al maklum laa emas kan mahal) macam u memang laa ada promotion.. harga rm19.90++... 

mak : yg lagi satu tu apa plak ina??

me : owh yg tu untuk budak2...

mak : wokeh.. nanti kita pi seoul garden kita minta yg pakej budak2...

me : haa?? u ni biar betul.. tak kan laa nak minta harga budak plak...

mak : ye laa i'm kid apa...

me : haa?? kid?? agak2 laa...

mak : i'm kidding... hahahaha 

adoiyaiiii mak aku ni bab mengenakan aku cukup pandai.. hahahaha

4 comments:

  1. Replies
    1. hi kak dinas... biasa laa mak fadz tu... dia mmg kaki mengarut.. hehehe

      Delete
  2. Fadz dgn citer maknya yg sgt sempoi. Best kan ada mak camni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak aidah.. hahaha mak fadz mmg macam ni.. bila idea mengarut dia mai pening dibuatnya.. heheh

      Delete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...