nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, July 22, 2012

TIPS KEJUTKAN ORG BANGUN SAHUR yg agak MENCABAR



TIPS KEJUTKAN ORG BANGUN SAHUR yg agak MENCABAR hihi
khas utk org yg liat bangun sahur...

1. Pegang anak jari kiri atau kanan sambil memanggil nama dia perlahan2
2. Sentuh bahu orang yang tidur tu dan goyangkan perlahan lahan sambil panggil nama dia...
3. Renjis air kat muka dia...
4. Tampar tampar manja pipi dia..
5. Tutup kipas/air cond

Tapi kalau still tak ada effect,

1. Jerit nama dia sekuat hati...
2. Gigit ibu jari kaki dia, macam hantu toyol gigit
3. Simbah air sebaldi, kalau boleh air rendam baju dalam dan stokin busuk korang
4. Tarik rambut dia sampai jatuh dari tilam
5. Goyang badan dia kuat - kuat dan jerit 'tsunami!' tsunami!

Tapi kalau still tak ada effect gak,

1. Pergi kat telinga dia...then sebut maa rabbuka! sambil seru nama dia banyak - banyak kali...
2. Pergi dekat dengan dia dan baca je surah Yaasin!

Tapi kalau still tak ada effect gak...Ni je la cara terakhir

1. Panggil je orang masjid atau surau untuk uruskan...kerana Tuhan lebih menyayanginya...Innalillahi wa inna ilaihi roji un...

6 comments:

  1. Kahkahkah! Adoyaiii!

    Apa lauk berbuka petang ni, dik Fadz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak dinas... fadz n mak berbuka simple je.. menu ala thai :)

      Delete
  2. Replies
    1. kena ganas laa skit kalau org tu x nak bangun gak kan... hehehe

      Delete
  3. Kelakar betul. Akak senang je cara kejutkn anak2 dan en. Somi. Akak bg last warning sblm tido. Sape tak bgn bila akak kejutkan, akan kena jerit sekali kat telinga. Kalau tak bgn jugak, tak payah sahur. Penat haih nak kejut sampai doploh kali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak aidah... ala akak suruh laa si moli n micki tu pi gigit jari depa ala toyol.. kompem bangun... x pun suruh atuk milo pi hempap diorang... hehehe :)

      Delete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...