nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, July 24, 2012

pekena, mengena dan terkena....

semalam aku n mak pi giant pi beli barang dapur... semalam cuaca bagi aku walaupun mendung tapi rasa kering.. so dehydrated sangat... memang letih... tapi nak buat macam mana nak jugak laa kena pi beli barang dapur pasal banyak benda basic dah habis...

kami keluaq pi waktu tengah hari.. aku tak tahan nak dok lama2 dalam giant terus ajak mak balik.... so masa balik kami lalu laa kat depan mcdonalds...

mak : ina, jom kita pi macdonalds.. pekena bigmac ngan coke sedap ni.. plak tu kalau ada aiskrim sundae lagi best...

aku : amboiiii agak2 laa nak pekena orang... baru pukul 2 u dah nak ajak masuk mcdonald? u tau tak kalau kita masuk mc d time2 ni.. kompem esok masuk muka depan harian metro... tajuk "mak haji tak puasa siap bawak anak dara makan kat mcdonald"....

mak : saja je i nak pekena u... hehehe ingat letih sangat so i thought u tak alert... hahahaha

aku : nasib laa ni bulan posa.. sabor je laa... hehehe

tu laa mak aku.. suka mengena dan macam biasa aku laa selalu terkena... tapi rasa sahur nak pi pekena mcdonald laa... hahaha plan bukan main punya awal.. padahal baru zohor... hehehe :P

6 comments:

  1. lah ingat kan apa td,sweet nya mak u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi cik puan,
      biasa my mom tu sweet old lady :)

      Delete
  2. Sempoi je mak fadz nak pekena anak dia. Akak pun ada hajat jugak nak sahur kat McD tak pun KFC ke. Tapi KFC belakang umah akak ni macam nak renovate ke tutup. Tak tahulah. Nampak kosong je dah segala kerusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak aidah,
      jom pi mcdonalds.. pekena chicken foldover tu still ada promotion lagi :)

      Delete
  3. Adoih la Fadz, akak tergelak sakan baca entri nih. Dah lama Fadz tak cerita pasai mak Fadz yg sangat sporting tu. Suka baca pasal 2 beranak ni tau :D

    ReplyDelete
  4. hi kak dinas,
    hehehe the sweet old lady tu kekadang x de idea nak sakat anak dia.. sebab tu senyap skit... x pe nanti bila ada je idea gila2 old sweet lady tu nanti fadz update ok :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...