nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, June 5, 2012

lagu gigit cuping telinga...

mak aku jenis yang suka layan lagu... dia suka dengaq lagu laa.. tak kira laa lagu lama ka lagu modern ka.. kalau hat yg dia suka tu.. dia nanti suruh aku cari download laa lagu2 tu... so baru2 ni dia minta laa cari satu lagu utk dia... 

mak : ina.. u cari sat kat i lagu ni... (for your information.. mak aku n aku selalu cakap u, i.. so jgn salah paham naa bukan aku tak hormat dia.. tapi ni cuma bahasa.. lgpun mak aku yg ajaq dari kecik)

aku : u mau lagu apa?? sat i cari n download bagi kat u...

mak : aku nak lagu "gigit cuping telinga"

aku : haa???? lagu apa tu mak woiiii???

mak : ala lagu yg aqasha dok nyanyi tu... yg dulu ada main kat drama tv3 pukul 7 tu... 

aku : huiissshhhh skit punya jauh ka tajuk dia... tu tajuk dia obsesiku laa mak woiiii.... u ni bikin terkejut i je....hahaha

mak : hahahhaa.... ala mana i tau lagu tu tajuk apa... yg i tau lirik dia ada bunyi gigit cuping telinga... tu laa i suruh cari sat kat i...

aku : hahahahha kesian aqasha.. penat2 pikiaq tajuk lagu... mai kat mak terus jadi lagu gigit cuping telinga....

lawak sungguh laa mak aku ni.. macam comel pun ada gak... tapi memang tak tahan gelak btul bila sebut lagu gigit cuping telinga... ok utk korang yg tak tau lagu tu lagu apa... ni aku bagi lirik... nanti korang paham laa sendiri pasai apa mak aku kata lagu ni lagu gigit cuping telinga...



Lirik Lagu Obsesiku -Aqasha

Matamu…Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu..
HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

*
Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu

Ulang *


p/s : aku sedang sibuk laa ni.. so blog akan senyap sat.. pasal aku nak pi konvo... yeeaaaayyyyy

4 comments:

  1. Kehkehkeh lagu gigit cuping telinga naa :D

    Hepi konvo, dik Fadz! Dah habeh study dah nampaknya. Ka nak sambung lagi? :)

    ReplyDelete
  2. hi kak dinas... heheheh tu laa x pasal2 jadi lagu gigit cuping telinga...

    thanks kak dinas. yup fadz dah habis masa disember hari tu... so lepas ni kalau dapat sambung master insyallah.. huhuhu dah tua baru dapat degree... malu saya.. hehehe :P

    ReplyDelete
  3. Salam singgah..

    Lirik lagu sgt mengancam..apa nama tajuk drama tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi nohas.. ermm ntah laa saya pun lupa dah tajuk drama tu.. hehehe :)

      Delete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...