nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Friday, February 24, 2012

sesuai sangat laa untuk korang yg suka merokok...


haa.. kan senang orang lain tak terganggu ngan asap rokok korang yg busuk tu... tak payah lagi nak buat zon khas kat smoker.. kasi je serkup macam ni....

4 comments:

  1. ermmm... ok gak kan .. da diorg dika sgt hembus asap rokok tu.. bagi telan balik asap rokok tu... erk emo nih.. :)

    ReplyDelete
  2. Akak sekarang ni sgt allergic dgn bau asap rokok. Selalunya akak akan bersin tak sudah kalau ada orang merokok di sebelah sampai merah hidung. Tapi org sebelah tu buat tak tahu aje. Sedih betul. Serkop macam ni sangat sesuai. Akak sokong 200%!!!

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...