nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, February 29, 2012

isn't it funny??


4 comments:

  1. Itu perkara normal.. bila kita buat baik, org x hargai tp sklai je kita buat silap, sampai ke mati xmau maafkan.. HUHU

    ReplyDelete
  2. Seumur hidup kita berbuat baik pun orang tak ingat tapi sekali kita buat silap, itu yg kekal di minda manusia..gitulah hidup ni dik..

    ReplyDelete
  3. Memang dah lumrah manusia macam tu, Dik. Kadang2 rasa tak adil jugak. Tapi di sisi Allah semuanya dikira. Harap2 timbangan kita berat di sebelah pahala dan bukan dosa. Amin.

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...