nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, November 15, 2011

akibat terlalu menggunakan facebook


Polis :Tuan, pihak kami telah menemui seorg mangsa kemalangan maut yang disyaki isteri tuan. Kami perlukan tuan utk dtg sekarang ke hospital bagi tujuan pengesahan mayat mangsa. 

Suami : Maaf. Saya sgt sibuk skrg. Encik ambik gambar mangsa tu, upload kt facebook dan tag saya. Kalau betul mayat isteri saya, nanti saya akan klik "LIKE".


hiissshhh kalau suami aku yg jadi macam ni.. mau aku jadi pontianak harum sundal malam.. biar kacau dia tiap2.. tiap kali dia main facebook je aku nanti "hentikan.. hentikan".. hua hua hua...


3 comments:

  1. HAHAHA!!!

    lawak!

    lawak-lawak pun mendalam maksud dia..

    hehee...

    like tuh maksud dia betul lah mayat tu isteri dia.. hehee...kalo bukan x klik la like ek..

    hahaa..

    ReplyDelete
  2. hahaha...dpt suami mcm ni baik tembak aje..haha

    ReplyDelete
  3. Kalau dapat laki macam ni memang makan hati lah hidup kita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...