nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, September 17, 2011

my honey??

tadi aku tengah chatting ngan member aku... bila chat biasa laa kan.. mesti ada gelak2... so aku dok tersengih n gelak depan laptop... so mak aku pelik laa tenhok aku macam tu...

mak : aikkk dok tersengih2 plak tu bleh gelak2 depan komputer... pasal apa ni??


aku : laa i tengah chat ngan kawan i laa...


mak : owh kawan... sapa??


aku : ermm.. mahani.. (hehehe padahal aku tengah chat ngan hendra... kang mak tau aku chat ngan boys lagi sakan laa mak dok usik aku... so tipu ckit.. hehehe ;P )


mak : owh dok sembang ngan mahani... so bila plak u nak sembang ngan your "my honey"???


hahahah.. adoiyaiii ada je aku terkena... mak aku ni memang suka pekena aku... mak oii mana laa i ada my honey.. u sorang je honey i laa ni... 

3 comments:

  1. Itu petanda nak kena cari 'my honey' dahla tu, kihkihkih! Lawakla your mum, dik!

    ReplyDelete
  2. hi kak dinas :)

    hahahaha... mak fadz memang macam tu suka sakat fadz... tapi tu laa camner nak cari "my honey" kalau tak kena sengat dengan "love bee".. hehehhe ;)

    ReplyDelete
  3. Hello Fadz, ha ha, I love your this lively post, and your humour.
    And yes, mother's always interested who daughter's friends are.
    You have fun, and keep a song in your heart.
    Have a great week.
    Lee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...