nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Monday, August 15, 2011

walau bercerai kejap.. tapi saya lega...

yeahhh lega exam dah habis... maka sekarang "menjanda" laa aku kejap dari mr. buku... dengan ini secara rasminya.. uhuk uhuk.. aku declare aku dah "bercerai" buat sementara waktu dari buku dan exam... tapi kejap je.. bulan depan aku kena "bertunang"... lepas tu kena "bernikah" balik dengan buku2... alahai "musim kawen" lepas tu... aku baru nak joli katak pasal bercerai ngan buku... well nak buat macam mana kan.. dah nama pun student...

p/s: korang jangan terkejut ngan apa yg aku tulis kat atas ni... saja melawak aihhh... boleh laa kut naa... orang baru lepas exam beberapa jam yg lalu.. memang kepala otak dia ada mereng skit...

kalau ikut kamus FADZ...

menjanda = tak baca buku buat sementara waktu
bercerai = tak baca buku
bertunang = kena prepare untuk study
bernikah = kena prepare untuk exam
musim kawen = waktu exam yang sangat busy

ok gua mau sambung tido... dah 3 malam tak tido langsung... migrane dibuatnya... to u all.. have a nice day... to myself ---> Happy Holiday in Dreamland FADZ.... adioossss

5 comments:

  1. Akak tumpang seronok boleh? Teringat zaman student dulu, kirai kepak akak bila abis exam. Hehehe.

    ReplyDelete
  2. hi kak aidah..

    apa salahnya.. meh laa tumpang seronok ngan fadz.. meh kita berkepak ayam sama2.. hehehhe

    ReplyDelete
  3. Tahniah dah selamat berpisah dari buku..buat sementara ni la, hehe

    Akak dulu tiap2 semester lepas exam lompat la sat, peh tu ketaq tunggu result, ohhh!

    ReplyDelete
  4. hi kak dinas...

    ni tgh "dalam edah" ngan buku... boleh laa bergumbira sat... nanti mai tang result... ketaq nak mampoih... hehehhe :) pas tu plak time nak "rujuk" ngan buku2 untuk exam... ermm "bericnta sungguh laa" hehhe

    ReplyDelete
  5. okay la tu
    leh beraya dengan aman
    hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...