nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, May 17, 2011

shopping n meronda2

ermmm baru2 ni aku ada pi kl... saja bawa mak aku jalan2... celebrate mother's day laa kononnya.. well macam biasa aku la jadi supir driver... letih woo bawa kereta manual plak tu...

tapi ada benda sedih berlaku masa kat kl... dan aku rasa kesal sangat.. perkara tu tak patut jadi masa aku bawa mak aku pi kl... tapi mungkin tuhan pun nak bg hikmah atas kejadian tu... cuma aku rela menahan pahit seorang diri.. ni mak aku pun kena tempias yang sama... malu n sedih sebab x sanggup tengok orang layan mak aku macam tu... dah laa kejadian tu berlaku on mother's day.. jadi plak kat mak aku... plak tu org tu dh lama aku kenal.... ikutkan hati nak je aku lari masa tu... tapi aku bawa mak... mana mungkin aku nak heret dia lari ikut aku tengah2 malam plak....ermm esoknya lepas subuh aku bawa mak blahh dari tempat tu.. dah x sanggup lagi nak dok situ...  tapi aku rasa hikmahnya.. memang aku akan jauh dari orang tu... x pe laa biar tuhan yg tentukan...

tapi lepas kejadian tu... aku pujuk hati aku n mak.. bawa dia ronda2 lagi... nak balik penang pun hati tengah sakit sangat... akhirnya aku berjaya gak bawa ronda n pusing semua tempat yg dia nak pi... puas hati.. walaupun sekejap.. tapi bermakna... dan hasilnya... melayang laa rm4000++ dari saving aku pasal shopping kat ikea... geram punya pasal terus angkut 3 sofa n tv cabinet.. hehehe.. x de laa... sofa kat rumah dh teruk sangat.. dan aku x dapat cari sofa yg aku nak macam kat ikea... so hasilnya sofa kat rumah aku sekarang import dr mutiara damansara.... hehehe nasib baik tu termasuk harga barang, delivery cost n upah pasang....

ermm semalam perabot sampai dari ikea.. yeah2... tapi hampehnya yang tukang rasmi adalah mew mew and the gang... nak tau sapa?? tu kucing2 aku laa... hampeh betul.. plak tu memilih nak duk kat sofa baru... tak layan dah sofa lama.. nasib baik mak sempat alas ngan kain cadar lama... nampak gaya kain cadar tu jadi alas sofa sampai raya laa... adoiyaiii dapat kucing ngada macam ni laa... pantang nampak benda baru... semuanya depa nak test dulu.. chehhh tuan sendiri pun sayang nak pakai sofa baru.. alahaiii mew mew and the gang... :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...