nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, May 3, 2011

fobia kicap... korang pernah???

semua orang ada fobia kan?? macam tu gak laa aku... ok kali ni aku cerita pasal fobia aku...

ni cerita fobia aku masa aku budak2 laa... according to my mum... chewahh chewaah... hahaha ikut cerita mak aku... aku dulu suka makan nasi berlauk kicap... pantang makan lauk apa sekali pun aku mesti nak taruk kicap gak... benda2 pedas aku x makan... so kicap laa teman setia aku... sampai mak aku pun pening tengok aku...

mak : hah.. makan laa kicap banyak-banyak.... nanti kawen dengan tokey kicap baru tau...

aku : arkkk????

masa tu aku mana laa tau rupa tauke kicap tu macam mana... so aku imagine tauke kicap tu rupa macam kicap jugak laa... mesti tauke tu sama kaler ngan kicap tu.... hahahha so ignorant laa that time.. naif sesangat... sejak dengar ayat keramat mak aku pasal kawen ngan tauke kicap... aku terus tak sentuh kicap.. tak ingat laa plak berapa lama... tapi sejak insiden tu... botol kicap dipandang sepi dan x kamceng ngan aku lagi....

chehhh tu cerita lama... la ni aku still suka kicap.. tapi x de laa gila macam zaman aku budak2 dulu... padan patut laa... hehehhe

tapi kalau laa aku tau yang tauke kicap tu putih (ye laa dulu kan yang buat kicap tu orang cina)... dah sah2 aku pi kilang kicap declare yang aku ni peminat no.1 dari kecik... hahahah bleh laa kawen ngan tauke.. tauke kicap pun tauke kicap laa... janji tauke... hehehhe

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...