nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, May 4, 2011

cikaro jumbo...

baru tadi mak aku tanya soalan ni...

mak : ina... cikaro tu apa??

aku : owh cikaro tu kira awek laa mak...

mak : oh kalau cikaro jambu,, tu kira awek jambu cun laa??

aku : yup..

mak : kalau cam tu kira aku ni kategori cikaro jumbo laa kan...

aku : ark??? hahahahhaha....

u all tau pasal apa aku gelak pasal mak aku kategori 3G... jumbo tu kira besar laa... chehhh aku pun termasuk gak laa.. heheheh

hahahah tengok laa mak aku ni... nak gak jadi cikaro... tak dapat jadi CIKARO JAMBU... jadi CIKARO JUMBO pun jadi laa... hehhehe

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...