nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, March 5, 2011

geram yg bergaram

ermm bila ada masalah... nak luah pada siapa?? kekadang x de siapa yg sudi dengar masalah kita... tapi bila x luah rasa geram tu akan menebal kat diri kita... tp sekarang ni aku dh jumpa jalan untuk aku lepas geram...
aku tulis kat blog.... well ramai yg kata x elok lepas geram kat blog.. coz akan buat org hilang repect kat kita.. tp biar laa ni.. ni blog aku.. x nak baca.. x payah singgah.. aku pun dh x kisah pasal traffik ke traffik light ke.. biar laa...

memang aku tulis kat blog.. aku luahkan segala2nya.. dan sepanjang2nya.. mmg puas... bezanya.. entry tu aku simpan,x publish... so hanya aku yg tau apa yg aku tulis... dan aku bleh tgk balik or buang bila2 je yg aku suka... dan org pun x dapat tau apa sebenarnya.... dan sememangnya cara ni dapat bantu aku lepas geram.. aku rasa lega.. biarpun x de komen or response (ye laa dh x publish.. so mana ada komen) tapi aku rasa macam puas.. x dapat nak gambarkan... tu cara aku laa... ok ini entry merapu... terima kasih kerana melayan... :P

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...