nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, February 17, 2011

hati saya sudah sembuh

alhamdullilah.. aku dah dapat lupakan kesedihan yg menggangu emosi aku baru2 ni... aman rasanya bila dah x ingat pasal tu lagi.... biar laa.. aku pun dah lupa... aku lupa siapa dia sebagaiman dia dh hilang dari hidup aku.. terima kasih tuhan.. aku sembuh dari kebutaan menilai seorang kawan...

2-3 hari ni mmg emosi aku terganggu.. beban kerja makin banyak.. tp aku x berdaya nak buat... dan aku marah pada diri aku sebab biar si c*lak* tu ganggu emosi aku.. sekarang aku dapat padam dia dari ingatan, hati, perasaan dan hidup aku.. aku dh x nak ingat siapa dia.. kalau ada yg bertanya... aku cuma akan dia adalah seorang yg pernah sesat dalam hidup aku dan aku juga sesat masuk dalam hidup dia.. well.. aku dh bebas.. so peduli apa ngan @$#@%#% tu.... biar laa

malam ni aku tonton satu cerita yg menarik... kashaf imani... tahu x apa maksud kashaf?? kashaf tu kalau x silap aku kebolehan untuk melihat 'sesuatu'.. kiranya sixth sense laa... ok balik pada telemovie kashaf imani ni.. ni cerita arahan azma aizal yusof.. kenal x?? yg berlakon cerita sindarela, emil emilda, sutun 2, antara garisan.. banyak lagi laa.. aku suka dengan karya mamat ni.. mmg kreatif... ada org kata dia ni macam gila laa.. bipolar laa... tapi biar laa.. janji kreatif... lgpun aku respek dia... dia berani mengaku pernah ambik dadah.. artis lain.. harammmmm.....

well nanti aku cerita pasal kashaf imani.. kalau aku dapat download.. aku akan letak link sekali ok

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...