nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Friday, January 14, 2011

tron?? trokk ada laa

baru2 ni aku ada pi tgk wayang... last minute plan with my fren chokma... actually dah lama nak tgk wayang tron ni... tapi tu laa pi layan movie lain dulu

seriously, aku x tau apa yang best angat dengan tron ni.... naik pening aku... effect mmg cantik laa.. tapi jalan cerita sangat laa x interesting... plak tu macam x ada kekuatan langsung.. apasal laa disney buang duit invest untuk cerita macam ni... aku rasa disney dah silap perhitungan...

boleh dikatakan masa mula2 je aku interested and excited nak tengok wayang ni... tapi bila mai part lawan2 tu.. aku dah mula pening.. nasib baik x ambik wayang 3D.. mau koma aku dalam panggung...lagipun effect 3D akan menambahkan kepenatan mata... aku rasa mengantuk gila tengok tron ni... nyaris terlena... aku rasa tengok trilogy matrix pun x macam ni... so lain kali x payah judge effect movie... tengok jalan cerita dulu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...