nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Sunday, January 9, 2011

ni yg buat saya rasa macam nak pi melancong gak sekarang ni

memandangkan tengah cuti semester.. so aku x de laa busy sgt... so layan movie je laa kerjanya... plak tu semangat sampai download2 movie... heheheh... x larat dowh nak beli dvd... baik aku download.. cuma lambat laa...

well, baru ni aku ada menonton cerita gulliver's travel lakonan jack black, amanda peet and emily blunt.. ok lepas tu layan plak citer the tourist lakonan angelina jollie and johnny depp... mmg best dua2 cerita ni... tp sekarang ni x larat nak buat review... layan trailer laa dulu.. nanti aku bg sinopsis n review...

the gulliver's travel


the tourist


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...