nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, July 9, 2009

kena tagged la plak...

ermmm cik eny plak yg tagged aku... alahai dah laa tengah pulun buat assignment ni... tapi x pe la... adik punya pasal.... ok la aku jawab je la....

THREE NAMES I GO BY :
fadz - member2 yang panggil...start from high school... masa sekolah rendah orang panggil nama penuh... ye la nama penuh aku pendek je...

ina - mak, tok, makcik2 aku, pakcik2 aku, chokma n shiny yg panggil aku macam tu.... orang lain sorry ye...yg tidak tersenarai di sini... anda x dibenarkan memanggil saya ina... hehehe....

budak hantu - tu masa kat sekolah n kat uitm arau dulu... hahahaaa.... maunya tak... dah nakal sangat ...tapi dalam diam laa.... i have invisible horn.. u know...


THREE JOBS I HAVE HAD IN MY LIFE
kerja????

first jadi cashier kat restoran route 69..... adoiii letih gila... btul2 jadi hantu masa tu... ye la balik kerja je dah pukul 1-2 pagi....

then... aku kerja jadi property negotiator.... lagi laa penat... ke hulu ke hilir.... tapi yg paling aku geram... aku kena kerja di luar scope aku... ada ke sampai kena pi beratur kat balai polis bayarkan saman bos aku... tapi paling x tahan sekali... pasal kwsp n socso aku x de... :(

sekarang ni.... aku jadi cikgu tuition je.... walaupun x glamour macam kerja member2 yg lain.... aku x kisah... x de lumayan... cukuplah nak bayar itu ini.... tapi yg penting aku suka.... time kerja aku kurang.... n kepala pun x sakit sangat...yg penting happpy... maunya x.... aku kerja isnin sampai khamis je... hehehe



THREE PLACES I HAVE LIVED
seberang jaya - tempat paling bosan bagi aku.....

arau - pasal study kat sana gak.... pun bosan gak...dah sampai tahap cipan.... memang aku benci gila duk kat sana... hahaha....

perda - aku suka duk kat sini.... semuanya ada... semuanya dekat....yg best sekali rumah aku dekat jusco... hehehe jalan kaki pun boleh babe...

THREE TV SHOWS THAT I WATCH
desperate housewives
csi series - csi new york, csi miami, csi las vegas
the nanny
heroes
blogger boy
ghost
warkah terakhir
jangan ketawa
lipstick jungle
martha stewart

n banyak lagii laa... nanti habis satu page cerita pasal ni je.... ye la kan aku ni hantu tv.... iklan pun aku layan


THREE PLACES I WANT TO GO
new zealand
hawaii
tempat yg orang akan terima n suka kat aku ...tanpa sebab nak bodek aku.... i mean yg terima aku seadanya..... ada ke??


THREE OF MY FAVORITE FOODS
nasi putih + tomyam
big mac
nasi goreng bodo.... hehehe... i mean nasi goreng ngan telur + black peper + bawang + bawang putih

THINGS I AM LOOKING FORWARD TO
money - nak langsaikan hutang yang ada....
kereta - asyik sebat kereta mak je...
rumah - aku dah beli pn rumah... tapi aku nak bel rumah lagi.... nak buat harta

THREE PETS THAT YOU HAVE
ayam
arnab
banyak tu kucing je... dulu aku pernah bela boroi, comel, betty, nanny, nyanyau, oyen, omei, puma, bulat, midmid, mikey, didy.... yang tinggal sekarang cuma mewmew, naema n mollie


THREE FRIENDS WHO WILL REPLY
confius gak ni...nak kena reply apa????


THREE FAVORITE BANDS/SINGERS (for now)
anuar zain
diddy
samsons
kerispatih
afgan
alaa... ramai lagi laa.... x cukup page nanti


THREE FAVORITE SPORTS TO WATCH
F1
Gymnastic
ice skating

THREE FAVORITE DRINKS
100 plus
nescafe
ABC
cendol

hmmm ok aku dah jawab.... so eny ko nak tag pe plak lepas ni???

2 comments:

  1. kekekke tunguuuuuuuuuu kkfaz... ade soalan panas dalam next tag nnti....hahahhahahahhaha

    ReplyDelete
  2. ko ni biar btul... buat suspens je... soalan pe yg ko nak tag aku ni??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...