nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Friday, April 26, 2013

kodok ngorok... lagu nak seru hujan



                    



well baru2 ni sgt panas.. rupa2nya kat usm ni 33 darjah celcius... huhu panas dowh... 

so bila dh panas sgt.. mula laa mai idea mengarut.. menyanyi konon2 bleh seru panggil hujan turun... 

so i pun menyamar la jadi katak... maka terhasil laa video klip (eh video klip ke??)... i nyanyi lagu kodok ngorok.. n amazingly mmg hujan turun lebat lepas tu... 

hahahaa nk buat mcm mana suara x sedap mcm katak... tu pasal laa korang bleh dengar suara je.. but x nampak muka i.. coz suara i x sedap lorr.. malu nk nyanyi tayang muka.. hehehe x kisah laa suara x sedap pun.. janji hujan turun.. n x panas lagi.. yeayyy [sambil lompat katak ;) ]

p/s: suara i bunyi macam kartun.. hehehe 



6 comments:

  1. Manis ja suara gadis tu nyanyi lagu kodok ngorok, tak bunyi macam katak pun ok!

    Mesti orangnya manis jugak :)

    ReplyDelete
  2. hi kak dinas...
    hahahha manis ke suara fadz ni?? tipu je tu.. audio video tu x sama... kalau dengar suara fdz in real.. mesti akak terkejut.. macam petir... hehehe...

    ReplyDelete
  3. salam dinas
    Selamat hari pekerja.dari tirana aduka

    ReplyDelete
  4. kompem kaum kerabat kodok jeles klu dye tengok video nih. ha3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi cik atin..
      hahaha kodok jeles?? patutnya depa happy laa coz tambah kaum kerabat nak seru hujan.. hehehe

      Delete
  5. wahwahwah sweet je suaranye.. tak mcm suara katak pon la hehe

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...