nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, January 22, 2013

banas paran...

semalam kat rumah.... time tgk tv

mak : eleh nak tunjuk banas paran plak...
aku : haaa?? "banas paran???" apa tu??
mak : alamak silap cakap daa... nak cakap tadi panas baran... (sambil cover muka ngan tangan.. hehehe malu laa tu)

hehehe comel je mak aku ni.. dok tukar buat slogan sendiri plak dah

4 comments:

  1. Kahkahkah! Akak dulu2 dengan arwah bapak cakap manja2 sebut kapirap, keporok, pud muddle & lain2 yg sewaktu dengannya :D
    Banas paran, harus boleh melekat jadi habit kat akak ni, comel sangat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak dinas... well tu laa mak fadz laa ni makin pelik plak sebutan dia.. ada2 je yg dia salah sebut... karang fadz pun melekat sama gak ngan habit ni... hehehe

      Delete
  2. Kelakarlah mak Fadz ni. Mak akak pulak suka tukar2 nama orang. Kedai kek Tai Sing jadi kedai kek Sit Tat. Puas kitorang cari, rupa2nya salah nama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak aidah.. ermm takat tukar nama org tu dah biasa sgt laa mak fadz buat.. sampai fadz selalu jadi blur... huhuhu

      Delete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...