nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, March 13, 2012

fesyen tak bodoh.. yg bodoh tu kau...

aku tak tau laa nak kata apa bila tengok gambar ni... rasa mendidih + geram + hangat hati + rasa nak bagi penampor je... bila tengok gambar ni... korang nilai laa sendiri dan korang letak laa berapa bintang tahap kebodohan orang dalam gambar ni..


korang nak rate gambar ni camner?? bagi aku ni orang bodoh tahap gaban... 
yg aku heran ada gak makcik2 kat luar sana pun teringin nak pakai macam ni... 
one word i can only say.... 
UUUWWWEEEEEKKKKKKKKKKK....

3 comments:

  1. Err...terkedu...

    Kita doakan semoga dia menemui jalan yg benar, insyaallah.

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..terlalu fanatik ngan fesyen hingga terlupa batasan agama...

    ReplyDelete
  3. HAHA! hanya itu yang mampu bila tgk pic ni.

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...