nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, March 22, 2012

auntie naughty...

tadi aku sembang ngan mak aku... ntah macam mana keluaq cerita pasal orang bercinta jarak jauh...

mak : dasyat naa orang yg bleh tahan bercinta jarak jauh ni.. bukan senang wooo... kena ada percaya kat pasangan.. tak bleh jeles sangat... kena banyak sabaq.. kena tahan rindu... kena pandai simpan duit sebab nak bergayut lama kat phone... 


aku : laa kan la ni ada internet.. ada facebook, skype, email n segala mak nenek lagi... kalau tak jumpa pun still  bleh update n chat ngan boyfren... orang kata jauh di mata dekat di hati..


mak : apa laa hang ina woiii.. tak up to date langsung.. mana ada dah peribahasa macam tu... laa ni tak main laa jauh di mata dekat di hati...


aku : habis tu apa plak??


mak : jauh di mata dekat di screen... hahaha gotcha !!


adeh bleh terkena plak dah... hahhaha bukan main lagi auntie naughty (mak aku laa tu).... auntie naughty ni suka sangat pekena anak dia.. x pe2 tunggu laa nanti.. hehehe tu laa kerja kami dua beranak tak dak kerja dok pekena each other hehehe :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...