nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, November 17, 2011

sampai bila pun tak habis kalau macam ni...


Boss berkata kepada Secretary :
Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya :
Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya :
Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari kita habiskan masa bersama-
sama....

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya :
Saya ade kerja selama seminggu,jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya :
Atuk, untuk seminggu ni saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan
bermain-main ngan tuk...

Atuk (rupenye boss) menelefon Secretary :
Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tu...

Secretary menelefon Suaminya :
Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya :
Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya :
Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya :
Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kena pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk... lain kali le ye...

Atuk bagitau Secretary balik:
Jangan risau, minggu ni kita jadi ke outstation. Uruskan semuanya..

Secretary menelefon Suaminya :..
dan seterusnya seterusnya
seterusnya, korang pikir la
sendiri endingnya .

hehehe ;)

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...