nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Friday, October 7, 2011

hampeh kalau dapat husband macam ni...

Wife: "Honey, what are you looking for?"

Husband: "Nothing."


Wife: "Nothing? You have been reading our marriage certificate for an hour?"


Husband:" I was looking for the expiry date!"


8 comments:

  1. Salam Fadz,

    Auntie tahu jawapan nyer..kalau auntie disituasi tuh memang syokkkk boleh bidas...

    ReplyDelete
  2. hi u all..

    auntie nani... apa jawapan nak bagi kat org bongok macam ni haa??

    ReplyDelete
  3. Salam Fadz,

    Auntie berkias lah yea, sbab tak elok guna perkataan sebenar..hehehhe

    " bila awak dah mula mencari tukang urut utk 'adik kecik' awak tu... hahahaha ...berjaga2lah..memang dah dekat expire lah tuh"

    " org perempuan kalau expire pun dah tua nanti, tu pun ada 'solution' nyer..hahahaha

    Ishhh...auntie merepek dan merempan lah..

    Ya Ampunnnnnnn....

    ReplyDelete
  4. hahhahaha... best btul laa jawapan auntie.. tapi nak gak tau apa solution utk org po,puan plak... bgtau laa

    ReplyDelete
  5. Hahahaha klu pada maksud Marina Monroe tu ada pada perkataan 'solution', dik Fadz! Eh, pandai2 pulak menyampuk akak ni, hehe

    ReplyDelete
  6. hahahha.. best laa dapat readers cam akak dinas n auntie nani... baguih2.. mai bagi meriah lagi blog fadz

    ReplyDelete

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...