nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, September 28, 2011

petua opah Hantu Bonceng.... tak bleh pakai

ermm baru2 ni aku ngan mak aku tengah layan tengok tv... then ada laa trailer filem hantu bonceng.. kan opah dalam citer hantu bonceng tu kata kalau jumpa hantu je terus bogel.... so,

mak : haa ina... tgk tu opah tu suruh bogel kalau jumpa hantu...


aku : chehhh tak nak laa pakai petua tu... buatnya jumpa hantu.. lepas tu i bogel.. tetiba plak hantu tu cakap "OWWHHH I LIKE!!!" adoiiii lari lintang pukang i nanti...


mak : hahahaha... pas tu plak ada org sanggup menyamar nak jadi hantu pasal nak tengok u  bogel... hahahaha


aku : chhehhh apa daa... ada ke plak macam tu... hehehe bengong btul


hahhaha.. but seriously laa kan.. kalau korang jumpa hantu.. nak ke korang apply petua opah dalam citer hantu bonceng tu??? ;P

3 comments:

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...