nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Wednesday, August 3, 2011

bulan puasa pun nak teguk beer...

haa.. korang kalau baca tajuk je.. mesti dada rasa berdebar2 kan... 


sabar2... kali ni aku tak cerita pasal orang lain.. aku nak cerita pasal aku sendiri... n yeah memang aku mengaku aku tewguk beer time bulan puasa... dan selalunya beer ni aku cari masa aku demam.. bcoz beer boleh memanaskan badan... lebih power.. so tak payah makan panadol dah...


ok so korang dah tersedak kan ngan pengakuan eksklusif aku ni.... 


sabar2...


bukan sebarangan beer yg aku minum.... tapi aku minum.....


tadaaaa... haa ni laa beer yg aku minum tu... apa?? korang rasa tertipu??? common laa guys.. tak kan la plak aku yg masih waras nak teguk arak masa bulan puasa... eh bukan je masa bulan puasa tak boleh.. bulan lain pun tak boleh jugak tau... heheheh sorry laa nak gurau2 manja ngan korang je... lgpun kepala aku tengah lalok ni... lalok pasal sakit pening ye.. bukan pasal drugs.. kang kontroversi lagi... 

ok to u all.. selamat berbuka puasa... n aku pun nak pi beli beer lagi untuk buka puasa... beer apa?? ginger beer laa... tak kan tiger beer plak... mau  pengsan mak aku tu nanti... heheheh....

p/s : sorry blog akan kurang bersiaran... disebabkan aku sedang busy mengikat pertunangan dengan buku untuk majlis pernikahan dengan peperiksaan bulan ni... maknanya no blog walking, less entries and no blogging.. aiiyaakkk exam season already... ok bye

7 comments:

  1. Akak suke root beer A&W tu. Tak sihat ke? Ramai tak sihat sejak akhir-akhir ni. Get well soon ye.

    ReplyDelete
  2. hi razfira n kak aidah.. thanks 4 visiting... ermm yeah kurang sihat.. kena heatwave.. cuaca sekarang panas sangat..tu yg demam...

    ReplyDelete
  3. Get well soon and be ready for yr coming exam..take care dear

    ReplyDelete
  4. thanks auntie nani.. cayang auntie

    ReplyDelete
  5. moga cpt sembuh ok....take care.

    ReplyDelete
  6. suka air ni juga.. salam kenal yer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...