nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Saturday, July 23, 2011

adoiyaiiii


aku sedang menonton tv... tetiba mak aku buka channel astro prima... eh heran gak aku.... rupanya dia nak tengok show kilauan emas... korang tau x?? tak tau?? ala program yg orang2 tua "old timer" dok mennyanyi tu...

ermm layan je laa... adoiyaiii sedih gak tengok old timer nmenyanyi ni... maksud aku.. bukan laa aku x sporting... aku bleh terima kalau orang tua menyanyi.. tapi aku tak boleh terima kalau orang tua nak menyanyi tapi buat style macam orang muda... dengan pakaian, hair style and make-up macam orang muda.. adoiiii so pathetic u know... nak menyanyi.. menyanyi je laa.. tapi buat laa ikut umur... jangan laa dress up macam orang muda... tang part female contestants adoiiii memang buat aku tergeleng2 kepala.... well dulu ada dek na masuk AF... laa ni plak dalam kilauan emas ada nek na... ermm i dunno what else to say....

dalam dok layan tengok depa ni menyanyi.... tetiba...

mak : issshhhh sayang sungguh aihh... aku tak pi masa astro buat audition kat penang... kalau tak mesti aku dapat...

aku : (staring at my mom)... haaa??? apa dia?? u ni biaq betoiii... u nak masuk jugak program macam ni???

mak : choiiiiii aku melawak je laa..... hahahahah... hang ingat aku nak ka masuk semua ni?? malu aihhh

chehhhh sempat gak mak aku pekena aku.... nasib baik dia melawak... terkena aku :P tapi bila pikir balik sedih gak.. yg muda masuk imam muda... yg tua plak dok join kilauan emas... terbalik dah ni... adoiiyaiiiiii....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...