nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, April 28, 2011

chehhh aku plak yang terkena... heheheh

baru2 ni mak aku ada tanya soalan kat aku....

mak : "ina... u pernah terpikir tak kalau u bukan ina??" (well mak aku memang cakap u.. i...  ngan aku... so jangan plak terkejut.. hehhehe)

aku : "owh kalau i bukan ina.... i jadi kate middleton"...

mak aku terdiam and ternganga kejap... hahahah dia nak test aku laa konon.. sekali aku balas cam tu ternganga dia.. hehehhe.... aku dah tersengih nak tergelak pun ada.... tapi mak balas

mak : patut laa u jadi ina je....

hahahaha chehhh adoiiii aku terkena balik.... dia perli aku laa tu.. ada hati konon jadi kate middleton.... hahahha tu laa aku n mak... selalu melawak.. selau pekena masing2.. tapi yg banyak terkena aku laa... pasal mak aku lagi terer bab sakat menyakat ni.... :P

No comments:

Post a Comment

Cheeky Quotes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...