nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, February 1, 2011

tajamnya sampai kau terdiam...

ermm sekarang ni zaman kegilaan mukabuku.. boleh kata setiap hari kerja nak mengadap facebook je... sampai kekadang dah tak tau nak buat apa lagi .. tapi hati nak jugak menghadap facebook.. aku rasa mark zuckerberg ni dah betul2 control kepala otak aku dengan hantu facebook ni... ke aku yg jadi hantu menghadap facebook tiap2 malam??

tapi ada kebaikan gak facebook ni.. salah satunya aku dapat jumpa balik member2 lama.. especially geng munshi... dan disebabkan facebook jugak laa aku berjaya menjejak geng munshians untuk buat reunion... walaupun x seramai yang diharapkan.. tapi berjaya juga laa buat... baik ada dari x ada kan??

bukan setakat geng munshian.. bebudak uitm arau pun aku dapat cari balik thru facebook.. kira ada laa jasanya tu...

aku pakai facebook since 2004 0r 2005 kut.. ntah laal upa dah.. lama sangat dh.. masa tu ramai yg x tau pasal facebook ni... masa tu facebook x laa macam sekarang.. setakat letk gambar profile n update status je... mana ada game semua ni... ermm tapi tengok laa sekarang...

well back to the xaman x ada mukabuku... zaman yg ada hanya ym or icq... ok zaman tu.. aku rajin melayan ym je.. aku x berapa reti sangat pakai icq... but bila member2 ajak.. aku pun apa lagi mula laa... well aku suka ym lagi sebab aku tau aku sembang ngan org yg aku btul2 kenal.. aku susah skit nak chat ngan strangers ni.. apatah lagi kat virtual world... well since member2 ajak aku pun try...

nak kata ketagih tu x laa.. tapi sometimes seronok gak chat ngan org yg kita x kenal.. bleh sembang macam2 hal.. tp laa ni bila pikir2 balik.. so scary.. hahaha... especially bila strangers2 ni dok sembang pasal sex laa.. benda lucah laa.. ajak jumpa laa.. pas tu nak ajak buat projek... choiiiiii gila ke apa???

ermm aku ada story baik punya pasal icq.. masa aku habis spm... aku x tau nak buat pe... so kerja aku dok chatting laa selalu.. n biasa laa orang selalu chatting time tengah malam kan... aku laa antaranya tu... well masa aku dok chatting ngan satu mamat ni... aku lupa nama nickname dia... dia boleh bagi aku satu soalan yg celaka btull.... ok aku namakan mamat ni mamat bengong...

mamat bengong : PUNGGUNG AWAK BULAT X??
aku: ???
mamat bengong: ye laa i nak tau punggung u bulat x?? mesti mengancam kan...

aku dah hilang idea... aku rasa nak tutup pc je time tu... biar laa disconnect... tapi kebetulan mak aku x tido lagi time tu.. mak aku pun tanya laa apsal x tido lagi.. so aku citer laa kat mak aku pasal mamat bengong ni... so mak aku dapat idea... mak aku suruh aku jawab macam ni....

aku: owh u tanya pasal punngung i ye??
mamat bengong: ye laa.. i tunggu dari tadi.. so common laa... jawab laa cepat... (tengok punya x sabar nak tau pasal bontot orang... cheehhhh gersang nak mamposs)
aku: PUNGGUNG I TAK BULAT... PUNGGUNG I TAJAM... 


huhuhu... terus si mamat bengong ni terkesima.. padan muka.. x lama lepas tu dia pun offline.. aku rasa dia mesti ingat aku ni lelaki gak cam dia.. hahaha.. sampai sekarang mak aku n aku akan gelak bila cerita balik pasal ni...




mesti dia imagine bontot aku macam ni.. hahaha... tu laa merapu lagi ngan aku... tapi idea mak mmg best laa.. TERBAEKK DARI LADANG WOO...heheheh.. ermm i wonder who is that mamat bengong??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...