nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Monday, January 3, 2011

tabiat or buang tebiat??

buang tebiat yg pertama
aku laa ni ada satu penyakit baru... penyakit tido awal... ermm mesti sapa yg baca n kenal aku akan terkejut dan berkata ''what??? ni betul ke fadz ni??'' yeah.. i know mesti ada yg terkejut kan.. coz knowing me.. yg selalu tido lambat... kalau x.. x de laa wujud gelaran budak antu... 

tapi lately ni.. mmg laa aku cepat sgt ngantuk.. especially pukul 8... time berita tu mesti aku rasa sleepy giler... omg... me like what the hell tido awal ni?? tido awal hanya untuk mereka yg dah berkahwin.... heheheheh.... like today.. aku tido pukul 7.40pm.... sedar2 je dh pukul 11.30pm... so i decide to mandi n relax sambil layan fb

ermmm.... aku mmg tido awal sekarang.. tapi time terjaga pun awal gak.. imagine laa tido pukul 8.. sat lagi pukul 12 terjaga.. aiyyooo almost everyday like that.... kesian laa sapa yg nak kawen ngan aku nanti... (hehehhe.. ada ke yg nak kawen ngan aku?? huhuhu perasan btul) nanti laki aku x sempat nak ajak tido.. aku dah zzzz... hahahahah

aku rasa penyakit sleeping disorder aku dh mai balik
kalau dulu... aku selalu terjaga time2 tgh malam... n x bole tido sampai pagi... sekarang ni plak aku tido, terjaga pada time tgh malam n akan tido balik masa pukul 3 pagi... 

even masa aku pi shah alam hr tu pun jadi gak cam ni... huhuhu tapi kejap je laa... nasib baik laa.. kalau x kesian kat H.. jenuh kena tunggu aku bangun time tgh malam.. baru leh pi dinner... heheheh

buang tebiat yg ke 2
ermm... ada lagi tebiat aku yg x btul sekarang ni... aku dh x lalu nak makan junk food or fast food... fast food?? ermm bukan ke fast food tu = fadz's food?? heheehe padahal dulu tu laa makanan ruji aku... especially time aku kerja kat gurney dulu.. nak buat camner.. dah yg tu je yg paling murah....

sekarang ni aku dah x lalu nak makan fast food... even baru2 ni aku pi jusco... lalu kat mcdonalds.. terliur tgk promo prosperity burger.... alih2 bila beratur nak beli... aku rasa x lalu plak dah... n aku blahh from mcdonalds just like that.... ermmm masa teringin tu.. rasa macam nak sangat2... tapi bila ada depan mata... x boleh nak masuk tekak plak dah...

padahal dulu aku laa yg paling giler bila bab prosperity burger ni.. sanggup simpan duit.. n sewa kereta pi alor setar... or paling giler.. sanggup balik penang semata2 nak makan prosperity burger... eny ingat lagi x?? camner kita punya gila masa kat alor star dulu just becoz of this burger... tapi ye laa burger tu bukannya ada selalu.. kira limited edition....

tapi itu kegilaan zaman dulu laa... laa ni kalau korang hadapkan aku ngan mc d ke or kfc ke or pizza sekali pun... aku rasa macam x bleh habis... kiranya slow eater... 

ke'tidakingin'an aku pada makanan bukan hanya pada fast food.. malah dah berjangkit pada makanan lain gak.. boleh dikatakan tekak aku sgt2 laa x lalu untuk menerima makanan pada ketika ini.... dan aku makan pun hanya sebab untuk mengelakkan kelaparan... huhhuhu...

ermm nampak gaya tebiat no. 1 dah mai balik.. aku dh mula ngantuk semula.. ok laa nite all... duration untuk aku terjaga di tengah malam.. dah nak hampir expired... ok panggilan bantal akan bermula... 1,2,......zzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

  1. I still remember those moment kak fadz... hahahahahahahah tapi lg best makan burger balance yang kita jual tu sampai muntah kekekekke...

    ReplyDelete
  2. hi eny..

    hahaha.. mmg lawak giler dowh those time... yg paling lawak giler time kita semua dh nak penat jual burger.. time tu x sabar2 nak makan burger n nasi lemak.. giler bleh makan nasi lemak sampai 4 bungkus sorang... hahahah.. wish that can return to those time.. so happy....

    n moment paling gile.. pi alor star just bcoz nak makan prosperity burger.. huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...