nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, January 27, 2011

ada price tag ke kat muka aku??

x paham laa aku... asal x kawen lagi... membujang... orang dah terus chop kata aku ni memilih laa.. jual mahal laa... x teringin nak kawen laa...

choiiii.. sapa yg x teringin nak kawen.. even gay n lesbian pun nak kawen ngan partner diorang... ni kan plak aku.. budak pompuan yg masih normal akalnya...

well kalau kata bab memilih tu.. aku ngaku laa... memang laa kena pilih.. tak kan laa sesiapa je yg ngorat aku or datang meminang..aku terus je terima... mesti laa nak tengok perangai, rupa, karakter, personaliti, ada kerja ke x, parents n family dia jenis yang macam mana... ada duit ke x (bukan aku materialistik.. tapi kalau dah ko x de duit nak sara diri sendiri.. ni kan plak nak bela anak gajah macam aku ni).. bagi aku perangai n hati mau baik dulu.. lepas tu baru aku tgk status duit dia.. ni kalau kaya pun tapi perangai berlagak nak mamposs... or pandang rendah kat orang.. owh sorry walau ko sekaya raja brunei pun aku reject... 3rd, ko mesti hormat aku sbg pompuan... be a gentleman laa... rupa paras.. biar sedap mata memandang dah laa.. hensem sangat pun aku nak.. nanti pompuan lain kebas.. hahhaah berangan macam laa aku ni dah berlaki... fadz oh fadz... x habis2..

so, bila orang kata aku ni jual mahal... aku pun terus konfius.... mahal??? apa yang mahal?? apa yang aku jual?? ermm maruah aku memang mahal... diri aku lagi laa mahal.... kenapa?? ada price tag ke kat muka aku yg bagitau aku ni jual mahal ke or murah?? rasanya masa aku lahir dulu, x de plak mak aku kata ada chop kat muka aku ngan harga sekali... or ada price tag yg melekat kat uri aku.... so aku x paham maksud jual mahal tu... ada sesaper yg nak explain?? well biar laa mahal.. dari jual murah macam bohsia.. tapi x kawen2 jugak....

ok motip entry ni adalah nak bagitau yg x payah laa dok perli kata aku ni jual mahal, memilih dan kata2 yg sewaktu dengannya.. sikit pun aku x heran... tapi aku lagi heran kalau korang lupa yg takdir, jodoh dan pertemuan tu datang dari tuhan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...