nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Thursday, November 18, 2010

eehh2 budak hantu berbody butter??

hrmmm lama aku x menulis kat sini... tp kalau tulis pun siapa yg nak baca... aku bukan ada followers pun.. tapi lantak laa.. ada aku kesah ada followers ke x?? ni blog aku.. so ikut suka laa nak tulis apa pun.. janji x kontroversi...

ermm lately... aku suka pakai body butter.... tp tau je laa body butter ni mahal skit... especially kalau dr body shop... huhuhum RM65 tu... rabak poket aku... aku nak try guardian... tp bila pi selalu lupa nk beli... dh balik umah baru teringat... ehhh2.. budak antu dh pakai body butter??? haahahha... aku sendiri macam x percaya.. tp collection aku of beauty care dh makin banyak... padahal masa kat arau dulu cuma pakai bedak baby je... heheheh :)

tapi baru ni aku pi jusco... teringat nak beli air sari mawar... air sari mawar ni kira lebih kurang macam toner laa... penyegar muka... pasal muka aku dh bertambah kering ... so aku beli air sari mawar ni... aku masukkan dalam botol plastik kecik yg ada spray tu... yg macam spray perfume tu...bukan pe senang kalau pi mana2.. just spray je kat muka.. n muka nampak fresh.... kalau nak pakai avian spray kat muka tu.. mau kopak laa poket aku.. so be innovative n creative... 

dalam pada tu... aku tengok mustika ratu ada jual body scrub n body butter from olive oil... dulu aku pernah try olive oil lotion from watson n bodyshop... tp aiiyyaakk dia punya bau wa talak tahan lorr... tapi kali ni.. body butter n body scrub made from olive oil from mustika ratu.. x bau busuk.. plak tu lembut pada kulit.. especially body scrub... hrrmmm aku suka bau dia.. bau wangi... harga body scrub n body butter tu baru RM26.70 each.... so affordable laa bg aku... ada gak kawan aku suggest pakai body butter from guardian... yg tu plak baru RM 14.90... sekarang ni tgh offer tinggal RM 8.90... nak kena pi guardian laa plak lepas ni... boleh laa pakai selang seli... jimat skit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...