nuffnang

Followers

tulis nama blog korang.. nanti i follow ok....

Tuesday, November 17, 2009

memory....


5 benda yang aku masih ingat masa aku kat.....

@ High School
1. suka kacau orang...

2. suka bergosip bersama nazura, yan, lidya, wan, siti, nody... n kekadang tu ashady pun ada sekali join kitaorang.... hehehe

3. randuk air masa banjir

4. lepak kat komtar - kiranya aktiviti wajib 'tawaf' komtar hari2...

5. masa hari sukan...time acara lumba lari...ada lagu ricky martin ngan lagu hindustan... heheh hanya orang tertentu je tau sapa punya angkara...
_______________________________________________________________

@ UiTM
1. masa part 1... aku sorang je girl yg free hair/ x pakai tudung... siap kena perli n kutuk...tapi aku x kisah ... buat dekk je.... tapi kira sejarah tu....

2. kacau orang...kali ni lagi teruk... aku suka kacau senior especially senior lelaki... hehehe... kacau plak dari bilik...sampai sudah ajk kolej x dapat detect sapa punya kerja... - baya.. ko ingat lagi x kerja jahat ni?? hahaha ...damn.. so naughty that time....

3. masa part 2... join achery... tapi gilernya...aku sorang je budak perempuan yg ada dalam group tu.. nasib baik laa aku punya achery skill lagi power dari diorang... tu pun kena kutuk...sorry laa aku pun x nak kat diorang tu... ingat aku gedik ke apa??? x kuasa laa... not my taste laa....

4. jual t-shirt, valentine's gift.... tapi paling best jual nasi lemak ngan burger... letih tapi best..yg paling best eny ngan najua ngan wani sanggup tunggu aku tido semata-mata nak nasi lemak ngan burger free... hehehe... sorry ekk... jangan marah... akak fadz gurau je....

5. masa spot check...ntah laa time part berapa ntah...president kolej ngan ajk semua terkejut pasal jumpa kain pelikat atas tilam aku.... diorang ingat ada kes boys masuk hotel perempuan...sekali terkejut daa... kain pelikat tu hak aku...kira salah faham laa... apa laa ...x boleh ke girl macam aku pakai kain pelikat???

bila korang dah baca ni.... tulis laa plak pasal 5 memory korang kat sekolah or campus ok...

P/S : semua ni memori je... kalau ada kena mengena or ada yg terasa ngan apa yang aku tulis ni...jangan laa marah ek... just gurau je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...